Uzm. Nuray ERAN TÜREDİ

Anaokulu Müdürü / Okul Öncesi Öğretmeni / Proje Koordinatörü

19 Ağustos 2018 Pazar


Çilimli Ana Okulu'nda devam eden "Çocuk Çalıştırma, Suça Ortak olma" adlı proje büyük takdir topladı. Uluslararası Çalışma Örgütü(İLO) Türkiye Ofisi Direktörü Numan Özcan ve Çilimli Koordinatörü Nuray ERAN'la birlikte yöneticilerin de katıldığı inceleme esnasında projede gelinen nokta üzerinde duruldu. Proje büyük takdir topladı.


Bu İçerik Öncü Habere Aittir. www.oncurtv.comhttp://www.oncurtv.com/egitim/cilimlide-ornek-proje-h106008.html

Öncü Haber, 



                              
on Ağustos 19, 2018
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Uzm. Nuray ERAN TÜREDİ

Anaokulu Müdürü / Okul Öncesi Öğretmeni / Proje Koordinatörü

Sosyal Ağlar

FACEBOOK

TWİTTER

MAİL

LİNKEDİN

İNSTAGRAM

GOOGLE+

BİYOGRAFİ

Nuray ERAN TÜREDİ

1985 yılında Istanbul’da doğdu. 2008 yılında Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği programını bitirdi. 2009 yılında Düzce ilinin Çilimli ilçesinde Çilimli Anaokuluna atandı.


2011 yılında Sakarya Üniversitesinde Eğitim Yönetimi ve Denetimi ana bilim dalında master programını kazandı. Tez döneminde özel eğitim, okul zorbalığı, gelişimsel bozukluklar konuları üzerine yoğunlaştı, bu konulara yönelik ulusal ve uluslararası dergilerde yayınlanmış çok sayıda makaleleri, ulusal ve uluslararası kongrelerde sunulmuş bildirileri bulunmaktadır.


Türkiye´de bir çok ilde çocuklar üzerinde psikometrik ölçümler yaparak önemli tespitlerde bulundu. Farklı gelişim gösteren çocuklar ile otizmli çocuklar üzerinde yaptığı çalışmalar ve elde ettiği başarılar üzerine çeşitli kurumlar tarafından ödüllendirilmiştir.


2013 yılında Çilimli Anaokulu Müdürü olarak görevlendirildi. Halen Anaokulu Müdürü olarak görev yapmaktadır. Yaptığı projelerle ulusal ve uluslararası ödüller aldı. Milli Eğitim Bakanlığı, Valilik ve Kaymakamlık tarafından 5 adet Başarı Belgesi 1 adet Üstün Başarı Belgesi ve Aylıkla Ödüllendirmesi bulunmaktadır. Yıldız Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim dalında doktora yapmaktayım.

MY BOOKS

Erişen, Y and Eran Türedi, N. (2020). Child Friendly City, Çilimli. LAP Lambert Academic Publishing. Mairitius. ISBN: 978-620-0-56465-8. child friendly city


Erişen Y., (Editör) Alcı B., Eran Türedi N., Kaya N., (2019). Okul Öncesi Eğitim Alternatif Eğitim Modelleri- Harezmi-STEM, Montessori, Regio Emilia, Waldorf, High Scope Somut Etkinlik Örnekleri, Efe Akademi, İstanbul.


Alcı, B. (Editör), KAYA N., ERAN TÜREDİ N., ERİŞEN Y., (2019). Okul Öncesi İçin Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Öğretmen El Kitabı, Efe Akademi, İstanbul.


Eran Türedi N. (2017). Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi. (Polonya), Bölüm Yazarı, Editör: Yasemin Aydogan, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara

GRADE AND AWARDS

Ø Governorship of Istanbul, Certificate of Achievement, 2005


Ø Governorship of Istanbul, Certificate of Achievement, 2006

Ø Çilimli District Education Directorate, Certificate of Appreciation, 2010

Ø Düzce Governorship, Certificate of Achievement, 2011

Ø Çilimli Governorship, Certificate of Success, 2012

Ø TKY Community Quality Award Düzce Province 1. 2014 (Institutional Award)

Ø TKY Community Quality Award Düzce Province 3. 2014 (Team Award)

Ø Çilimli Governorship, Outstanding Achievement Certificate, 2015

Ø Turkey 4 Best in Education Award Winner, 2016

Ø Ministry of Education, Monthly Reward, 2017

Ø UNESCO “ASPnet Sibling Schools Network” Project (Project Builder), Turkey is the first and only kindergarten. UNESCO Headquarters in Paris. (2017)

Ø II. Preschool Education Summit in Turkey 1. First Prize, 2017

Ø Çilimli Governorship, Certificate of Success, 2018

Ø StarT Luma, Helsinki Üniversty, Finland, 2018 Excellence Award

OMEP, The World Organization for Early Childhood Education,(2018), Honorable in Mention Education for Sustainability

Ø Doğu Marmara Kalkınma Ajansı, Teknik Destek, Eğiticiler İçin Uygulamalı STEM Eğitimi, (Çilimli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü) 2018-2019

Ø Erasmus+ KA347, Yapılandırılmış Diyalog Programı, Kırsal Alan Politika Reformları İçin Gençlik, Gençlik İçin Güçlendirilmiş Kırsal Alan, (Çilimli Belediyesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Düzce Üniversitesi, Çilimli İlçe Milli Eğitim, Çilimli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü) 2018-2019

Ø"Uluslararası Çocuğa Değer Katanlar Konferansı ve Ödülleri" Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi, Türkiye çapında 1. Ödülü

Ø Çilimli Governorship, Certificate of Success, 2019

INTERNATIONAL EXPERIENCE

(All kinds of activities such as temporary residence, study, training, seminar, program, competition etc.)

- Eran Türedi N. Övdür A (2018). Child-Friendly City, Çilimli.,Globets 2018 Conference: An International Conference on Education, Technology and Science. Belgrade, Serbia

- Cetin, Z., Ozozen Danaci, M., Eran, N. Ozturk, A.(2015). The Education Based On Toys İmproved Lifelong Learning Skills Oriented Effect on Students’ Visual Perception Skills. ICLEL 1 st International Conference on Lifelong Education and Leadership, Verbal Paper, Chezch Republic. (Presentation)

- Erasmus KA1 Teacher's Mobility, (2016) Partner of the Project, Italy, France,

SCİENTİFİC STUDİES

(Articles, Conference Presentations)

1. E Yaman, M.Ö Danacı, N Eran (2015).Examining the Relationship Between Childhood Narcisism and Early Memories of Warmth, Journal of Counseling and Education, PSİDE Psychological Counseling and Education Journal;1(2):12-21 (Article)

  1. Ozozen Danaci, M., Eran, N. (2014). The Relation Between Attention-Deficit Which Seem on Secondary Education Children and the Children’s IQ Levels. International Journal of Academic Research, Part B, 6 (6), 160-165. Doi: 10.7813/2075-4124.2014/6-6/B.24 (Article)
  2. Cetin, Z., Ozozen Danaci, M., Deniz, M.E., Gulcan, M.G., Eran, N., Ozturk, A., Cimen, S. (2016). The Research on the Effects of Training Based on Lifelong Learning Skills the Reading- Writing Skills of the First Graders in Elementary School. International Journal on Lifelong Education and Leadership, 2 (1), 36-41. (Article)
  3. Yaman, E., Ozozen, Danaci, M., Eran, N. (2015). The Effect of Creativity Drama on 4-5 Aged of Children’s Developmental Qualities. Journal of Theory and Practice in Education, 11 (3), 876-893. (Article)
  4. Ozozen Danaci, M., Eran N., Cetin Z., Pinarcik O., Bahtiyar, M. (2016). Pre-school Teachers' Attitudes Towards Multicultural Education. Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 3 (2), 73-86. (Article)
  5. Pinarcik, O., Ozozen Danaci, M., Deniz, M. E., Eran, N. (2017). Perceptions of Preschool Teachers Towards Lifelong Learning Competencies. Journal of Abant İzzet Baysal University Education Faculty, 16 (4), 1966-1983. (Article)
  6. Pinarcik O., Ozozen, Danaci, M., Eran N. (2016). Investigation of the Effect of Emotional Intelligence on Creativity, Ines 1 International Academic Research Congress, Ankara.
  7. Eran, N., Ozozen Danaci, M., Ozturk, A. The Relationship between Parents' Readiness to Read and the Child Abuse Potentials of the 48-60 Months Children to Begin Primary School. The Congress of VII. International Education Researches, 21. Century Education Policies: Evidence, Research, Innovation and Values,Verbal Paper, 28-31 May 2015, Mugla University,
  8. Bapoglu Dumenci, S., Ozozen Danaci, M., Eran, N. Tendency Levels of School Maturity Which Seem on 24-36 Mounth Aged Children. ICEFIC International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Poster Paper, Ankara University, Ankara.2015
  9. 36- 48 Month- Old Children’s Tendency Levels of Bullying in School, ICEFIC, 2015
  10. 6-12 Teenagers with autism Children with Normal Development of Children's Abilities Good Enough applying Harris Draw-a-Man Test Comparison, ULOK INCA International Autism Conference, 2014
  11. Özözen, M. Eran, N (2014). The Relationship Between Early Childhood School Bulb Levels and Children's Personal / Social Development, Educatıonal Research Assocıatıon Turkey) The Sıxth Internatıonal Congress Of Educatıonal Research "Accountabılıty And Transparency In Educatıon: Global Challenges & Local Realıtıes". (Poster)
  12. Özözen, M. Eran, N (2014). The Relationship Between Early Childhood School Bulb Levels and Children's Personal / Social Development, Educatıonal Research Assocıatıon Turkey) The Sıxth Internatıonal Congress Of Educatıonal Research "Accountabılıty And Transparency In Educatıon: Global Challenges & Local Realıtıes".
  13. Eran, N., Öztürk A.(2015). Instructional Methods and Techniques: Pre-school Teachers' Opinions on Trip Observation Method, II. International Eurasian Educational Research Congress
  14. Eran, N., Öztürk A.(2015). The Impact of Visual Perception Abilities of Pre-School 5 Years Old Children on Literacy Skills, II. International Eurasian Educational Research Congress
  15. Eran, N., Öztürk A.(2015). The Impact of Visual Learning Perception on Children with Visual Learning and Attention in Preschool Children with and without Advanced Toys , II. International Eurasian Educational Research Congress, 2015
  16. Yaman, E., Özözen, M., Eran, N. (2014). Impact of Creative Trainer on Personal / Social, Language, Slim Motor, Rough Motor Development of 4-5 Years Old Children Attending Pre-School Education Institutions, 9th National Education Management Congress, 2014
  17. Yaman, E., Eran, N. (2014). Bullying Levels in Pre-School Children, 9th National Education Management Congress, 2014
  18. Özözen, M., Eran, N. (2014). The Relationship Between Levels of School Bullying in Early Childhood and Children's Language Development, VI. International Participatory Educational Supervision Congress.
  19. 3. Istanbul Autism Training Days, 2008
  20. I. Pre-School Education Summit, 2010
  21. II. International Down Syndrome, 2011
  22. II. National Teachers' Symposium, 2010
  23. 3. Self-Renewed Pre-school Teachers Symposium, 2007
  24. Early Childhood Education Symposium, 2016
  25. V. TURKCESS Education and Social Sciences Congress, 2019
  26. Eran Türedi N., Begen K., Erişen Y. (2019) To A Hazelnut Branch, Don't Spend A Child. Future Conference in Education. İstanbul

PROJECT EXPERIENCE

(Summarize briefly if you have done projects and similar applications and studies at national or international level.)

1. UNESCO “ASPnet Sibling Schools Network” Project (Project Builder), (2017)

2. UNICEF, Child Friendly Cities Project, 2017-2018 (Project Coordinator)

3. Eco Schools at International Schools (TÜRÇEV), 2017-2018 (Project Coordinator)

4. Seasonal Agricultural Workers End of Child Labor Project (Düzce / Çilimli) August 2013, 2014 (Labor Organization ILO and the Ministry of Labor in cooperation) (Project Coordinator) 2013, 2014, 2015, 2016, 2017,2018

5. Weather you're changed! STEM & Makers Fest / Expo, Hacettepe University & Ministry of National Education, 2016

6. E-Twinning, April 23 Children's Festival in the World, (Project Founder), 2015

7. Erasmus KA1 Teacher Mobility (Project Partner), 2016

8. Past to Present Project, Düzce Directorate of National Education, 2016, 2017

9. Nutrition Friendly School Certificate, Ministry of Health and Ministry of National Education, 2015-2018

10. International Schools Forest Project (FEE) (Project Leader), 2016-2018

11. Tema Foundation, Little Theme, 2016-2018

12. EU Civil Imagine Program, Hopscotch Children's Rights Game, 2016

13. Global Action Days, 2017-2018 (Project Coordinator)

14. School Day Out, 2017-2018 (Project Partner)

15.“Europe Code Week” “Minik Beyinler Kodluyor” Projesi 2018-2019

ADULT EDUCATION

(The trainings you have taken within the scope of adult education and the trainings you give in the scope of adult education.)

1. Speech Disorders and Stutter Training Seminar

2. Family Education Program (AEP) Trainer Certificate (Ministry of Labor and Family Social Policy)

3. Drama Course

4. First Aid First Struggle in School

5. Pre-School Orientation

6. Attention Deficit Hyperactivity and Special Learning Power Seminar

7. Special Education Seminar

8. Technology and Leadership Forum Course

9. Education of Autistic Children

10. Drama in Preschool and Special Education

11. Training and Identification of Different Developing Children

12. School Health Seminar

13. Teacher Training Program

14. School Nutrition Education

15. Defense Defense Civil Services Seminar

16. Effective Teaching Before School

17. Orf and Creative Music Studies in Preschool Education

18. Kindergarten in Emerging Accidental

19. Creative Drama with Puppet Stories

20. Anger Management

21. Catell 2A-3A Intelligence Tests

22. Porteus Labyrinths

23. D2 Attention Test

24. Franfurter Attention Test

25. Frostig Gelişimsel Görsel Algı Testi

26. Burdon Attention Test

27. Bender Gestalt (Visual-Motor Detection Test)

28. Benton Visual Memory Test

29. Metropolitan School Readiness

30. Gesell Test of Development Figures

31. Agte (Ankara Development Inventory)

32. Goodenough Arris A Human Drawing Test

33. Word Verification Test

34. Peabody Picture / Pencil Matching Test

35. Denver II. Developmental Screening Test

36. Vocational Training Seminar for Basic Education Teachers

37. Project Cycle Management

38. Good Speech and Diction

39. Drama in Pre-School Education

40. Innovation Awards in Education and Training Evaluator Training Seminar

41. Training in Mentoring

42. Advanced Project Preparation Training

43. Management Formation Recruiting Course

44. Educational Material Child Rights Education

45. Basic Occupational Health and Safety Course for Employees

46. Learning Leader Teacher Seminar

47. Performance Evaluation Seminar

48. Integration Practice in Special Education Course

49. KBS Movable Record Management Systems Course

50. Document Management System Manager Applied Training Course

51. I. Intelligence Games Course

52. II. Intelligence Games Course

53. Protocol Management, Effective Communication, Body Language and Diction

54. Simplicity in Communication: Effective Listening & Correct Interpretation

55. Performance Management System

56. Solution Focused Communication Seminar

57. Presentation Techniques Course

58.Kaysayıcı Eğitim Yöneticilerin Eğitimi Kursu (UNICEF & Milli Eğitim Bakanlığı)

59.Eğitim-Öğretimde Kurumsal Kapasite/İnovasyon Yönetici


Training Seminars;

1 . Family Education Program, Trainer Seminar (Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı)

2 . Bullying Behaviors in Preschool Children

3 . Family Attitudes

UNICEF Child Friendly Cities (UNICEF & Çilimli Belediyesi)
4. Kapsayıcı Eğitim Yöneticilerin Eğitimi Kursu, Eğitim Görevlisi (UNICEF & Milli Eğitim Bakanlığı)
5. Proje Deneyim Paylaşımları

Ø

Sayfalar

  • Ana Sayfa

Blog Arşivi

  • Ekim 2021 (1)
  • Eylül 2021 (4)
  • Ocak 2021 (2)
  • Aralık 2020 (2)
  • Kasım 2020 (1)
  • Ekim 2020 (1)
  • Eylül 2020 (1)
  • Temmuz 2020 (3)
  • Haziran 2020 (3)
  • Mayıs 2020 (3)
  • Nisan 2020 (5)
  • Mart 2020 (5)
  • Şubat 2020 (9)
  • Ocak 2020 (8)
  • Aralık 2019 (7)
  • Kasım 2019 (6)
  • Ekim 2019 (8)
  • Eylül 2019 (9)
  • Ağustos 2019 (7)
  • Temmuz 2019 (9)
  • Haziran 2019 (4)
  • Mayıs 2019 (21)
  • Nisan 2019 (18)
  • Mart 2019 (6)
  • Şubat 2019 (12)
  • Ocak 2019 (5)
  • Aralık 2018 (5)
  • Kasım 2018 (5)
  • Ekim 2018 (5)
  • Eylül 2018 (2)
  • Ağustos 2018 (35)
  • Şubat 2016 (1)
  • Ana Sayfa

Kötüye Kullanım Bildir

Popüler Yayınlar

  • (başlık yok)
    Okul Dışarda Günü açık havada öğrenmeyi ve oynamayı kutlamak ve ilham vermek için yapılan küresel bir kampanyadır. Okul Dışarda Günü'nd...
  • (başlık yok)
    Projenin 4. gününde Ulusal Ajans Gençlik Hareketlilik Koordinatör Uzmanı Alim Sarıaslan’ın AB politika araçları incelendi. Benan İnan ve Pro...
  • (başlık yok)
    ÇİLİMLİ ANAOKULU MİNİKLERİ EĞLENİRKEN ÖĞRENDİ Düzce Üniversitesi Okul Öncesi 3.sınıf öğrencileri, Çilimli Anaokulu’nun 4-5 yaş grubu min...
Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.